“Wszystko już było i mój produkt na pewno nie spotka się z zainteresowaniem”
Zarabiaj 5000+zł miesięcznie! Stwórz produkt cyfrowy i markę edukacyjną na Instgramie w 3 miesiące.
Stworzyłam program szkoleniowy EDU MARKA ONLINE, który krok po kroku przeprowadzi Cię przez proces tworzenia
i sprzedaży produktów cyfrowych. Od pomysłu po sprzedaż w 3 miesiące! Bez wydatków na reklamy.
Stało się tak, ponieważ zastosowałam strategię i konsekwentnie trzymałam się planu, który miał mnie doprowadzić do zamierzonych rezultatów.
Rozwijając konto na Instagramie i tworząc produkty cyfrowe w ciągu ostatnich 8 miesięcy moje przychody osiągnęły
ponad 300 000 zł!
Teraz chcę nauczyć tego Ciebie i przekazać Ci moją wiedzę i doświadczenie z działalności online. Uważam, że KAŻDY nauczyciel jest w stanie zarobić online dodatkową pensję!
“Wszystko już było i mój produkt na pewno nie spotka się z zainteresowaniem”
“Nie umiem sprzedawać”
“Boję się oceny innych”
“Nie mam planu i brakuje mi czasu”
Chociaż wiele rozwiązań może już istnieć na rynku, twój produkt może wnieść nową jakość lub podejście, które dotychczas nie było dostępne. Twój unikalny punkt widzenia jako nauczyciela może przyczynić się do stworzenia narzędzia, które rzeczywiście spełni potrzeby edukacyjne i zyska uznanie wśród innych nauczycieli.
Sprzedaż może być umiejętnością, którą trzeba rozwijać, podobnie jak nauczanie. Tworząc swój pierwszy produkt cyfrowy, możesz równocześnie zdobywać doświadczenie w promocji i sprzedaży, co stanie się cennym dodatkiem do Twojej kariery nauczyciela. W kursie nauczę Cię sprawdzonych strategii sprzedaży, które pomogą Ci w uzyskaniu dodatkowego źródła dochodu.
Ocena innych może być przerażająca, ale pamiętaj, że Twoim celem jest przede wszystkim wsparcie i pomoc uczniom poprzez swój produkt cyfrowy. Skoncentruj się na wartości, jaką możesz dostarczyć swoim uczniom, a opinie innych staną się mniej istotne wobec satysfakcji płynącej z ich rozwoju. Zauważ, że wszyscy eksperymentujemy i uczymy się na swoich błędach - twoje wysiłki w tworzeniu produktu mogą przynieść ogromne korzyści zarówno Tobie, jak i Twoim uczniom, co z pewnością przeważy nad ewentualnymi obawami przed oceną innych
Choć czas może być ograniczonym zasobem, pamiętaj, że każdy krok w kierunku tworzenia produktu cyfrowego może być wykonany stopniowo. Rozpocznij od małych kroków, np. określając główne cele i planując krótkie sesje pracy w wolnych chwilach. Kurs podzielony jest na etapy dzięki czemu wiesz, co masz robić w danym momencie.
Jestem twórcą kursów online, założycielką Akademii Nauczycieli Online. Trenerką nauczycieli, certyfikowanym Edukatorem Google, trenerem nauczycieli w ogólnopolskim projekcie Lekcja Enter oraz Edukacja Włączająca, nauczycielką języka angielskiego oraz certyfikowanym terapeutą VR (wirtualnej rzeczywistości).
Z moich kursów dostępnych w ramach Akademii Nauczyciela Online skorzystało już blisko 7500 nauczycieli. Na moim Instagramie zgromadziłam 50 tysięczną społeczność nauczycieli zainteresowanych rozwojem w kierunku nowoczesnych technologii w edukacji. Stale się szkolę i rozwijam w dziedzinie nowoczesnych technologii i uwielbiam przekazywać wiedzę i doświadczenie kolejnym osobom.
Przekonania, które Cię stopują.
Kim jesteś i komu pomagasz.
Określ idealnego klienta.
Zbadaj konkurencję.
Cel biznesowy na najbliższe 3 miesiące.
Checklista.
8 błędów przy budowaniu marki osobistej.
Optymalizacja konta na Instagrmie.
Jak zrobić wyróżniające się zdjęcie profilowe.
Logo, kolorytyka i styl marki.
Jak zrobić logo z AI.
Ustwienia konta na Instagramie.
Checklista.
Jak często publikować na Instagramie.
Strategia publikacji rolek.
Hashtagi i słowa kluczowe.
Skąd brać pomysły na treści.
Planner publikacji treści.
CTA - wezwanie do działania.
2 najważniejsze kategorie treści.
9 elementów dobrej rolki.
Jak jeszcze szybciej szukać inspiracji.
Technikalia - aplikacje, narzędzia montaż video.
Lista chwytliwych nagłówków do rolek.
Trendujące audio.
Biblioteka pomysłów.
Freebie - schemat krok po kroku.
Jak znaleźć pomysł na freebie.
Plan stories na zbadanie tematu freebie.
Analiza pytań do freebie - badanie społeczności.
Jak interpretować pytania z ankiety.
Przykłady i szablony freebie.
Rolki promujące freebie.
Stories promujące freebie.
Technikalia - jak korzystać ze stories na Instagramie.
Technikalia - jak zrobić ankietę w formularzach Google.
Technikalia - jak zrobić ebooka w Canvie.
Drabina produktów.
Jak znaleźć pomysł na produkt.
Jak stworzyć program kursu online.
Coaching 1:1 vs kurs online.
Narzędzia do stworzenia kursu online.
Domowe studio nagrań.
Obietnica sprzedażowa.
Strategia cenowa - jak wyceniać produkty.
Landing page na pozyskanie leadów.
Lanidng page sprzedażowy.
Pakiety i bonusy.
Wzory dokumentów do sprzedaży online.
Jak sprzedawać online bez sklepu internetowego.
Podłączanie płatności internetowych.
Lejek marketingowy - czym jest.
Lejek marketingowy - freebie.
Lejek marketingowy - webinar.
Lejek marketingowy - produkt premium.
Lejek marketingowy - strona lądowania.
Lejek zaangażowania.
Technikalia - webinar.
Technikalia - strona z ofertą.
Strategia sprzedażowa - webinar.
Strategia sprzedażowa - DM na Instagramie.
Strategia sprzedażowa - Zoom call 1:1.
Jak przełamać obawę przed sprzedażą.
Case study kampanii sprzedażowej na 150 000 zł.
Opieka nad klientem po zakupie.
Dowiesz się jak ustawiać reklamy w menedżerze reklam krok po kroku i promować się w mediach społecznościowych.
Stworzysz swoją stronę internetową w aplikacji WordPress. Tutoriale video krok po kroku.
Przygotujesz grafiki do postów i relacji promujące Twoje produkty i usługi.
Poznasz najważniejszy zasady funkcjonowania działalności online od strony prawnej oraz dowiesz się jakich dokumentów potrzebujesz.
Nauczysz się ustawiać automatyczne odpowiedzi do komentarzy i wiadomości prywatnych na Instagramie i Facebooku.
Poznasz aplikację CapCut do montowania video i publikacji rolek na Instagramie.
Szkolenie dostępne jest od 1 lipca.
W zależności od pakietu możesz wybrać opcję na 3, 6 lub 12 miesięcy.
Tak, faktury są wystawiane automatycznie po zakupie.
Tak, szkolenie jest ułożone w proces. To znaczy, że przeprowadzi Cię od momentu założenia konta na Instagramie do sprzedaży pierwszego produktu.